Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1100
Назва: Підвищення ефективності роботи залізничноперевантажувального вузла в умовах застосування інформаційних логістичних технологій
Інші назви: Improving the efficiency of rail transshipment hub in application of information technology logistics
Автори: Ломотько, Денис Вікторович
Волосюк, Павел Федорович
Емець, Іван Леонович
Lomotko, Denys Victorovich
Volosyuk, Pavlo Fedorovich
Yemets, Ivan Leonovich
Ключові слова: залізниця
транспортний сервіс
логістика
інформаційна система
railway
transport services
logistics
information system
Дата публікації: 2015
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ломотько Д. В. Підвищення ефективності роботи залізничноперевантажувального вузла в умовах застосування інформаційних логістичних технологій / Д. В. Ломотько, П. Ф. Волосюк, І. Л. Емець // Збірник наукових праць УкрДАЗТ. - 2015. - Вип. 152. - С. 36-44.
Короткий огляд (реферат): UA: Запропоновано підвищити ефективність роботи перевантажувального залізничного вузла за рахунок впровадження комплексної інформаційно-керуючої системи станції, та головного центру транспортного сервісу. В умовах перевантажувальних залізничних вузлів В та Е встановлено термін окупності інформаційної системи на рівні 5.1 роки. З урахуванням економічних розрахунків показано можливість впровадити логістичні технології взаємодії видів транспорту у вузлі.
EN: Proposed to improve the efficiency of handling railway hub through the introduction of an integrated information management system station and a branch of the main center of the transport service. Currently, the territory of Ukraine organized and runs 14 container trains. Transportation of containers in container trains consisting of 40% of the total volume of containers transported through Ukraine. Given the possibility of using the potential of the transport market, is one of the promising direction of work to attract additional cargo flows to Ukraine and geographical expansion of international projects involving railways of Ukraine. This work deals with different areas of the Railways flexible tariff policy, new information technology, technical upgrading, improvement of border crossings and transportation process technology in general, and more. In terms of transfer of railway junctions B and E set payback information system at the level of 5.1 years. On the basis of economic calculations the possibility to implement logistics technology interaction modes of transport in the node.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1100
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 152

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lomotko.pdf602.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.