Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11156
Title: Омніканальний підхід до здійснення маркетингової діяльності залізничного транспорту
Other Titles: Omnichannel approach to railway marketing activity
Authors: Нескуба, Тетяна Володимирівна
Neskuba, T.V.
Issue Date: 2022
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Нескуба Т. В. Омніканальний підхід до здійснення маркетингової діяльності залізничного транспорту / Т.В. Нескуба // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали 18-ї науково-практичної міжнародної конференції (2-3 червня 2022 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2022. – С. 202-203.
Abstract: Омніканальний маркетинг — це інтеграція та взаємодія різних маркетингових каналів, які дозволяють забезпечити взаємодію зі споживачами з метою послідовного створення позитивного відношення до підприємства за рахунок складання індивідуального споживчого портрету. Досягнення конкурентних переваг виходить з забезпечення економії часу споживача на прийнятті рішення про покупку, миттєвої реакції сервісу на запит, транзакції та доставки продукції, яка здатна задовольнити виникаючі потреби.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11156
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфрастуктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Neskuba.pdf755.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.