Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11156
Назва: Омніканальний підхід до здійснення маркетингової діяльності залізничного транспорту
Інші назви: Omnichannel approach to railway marketing activity
Автори: Нескуба, Тетяна Володимирівна
Neskuba, T.V.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Нескуба Т. В. Омніканальний підхід до здійснення маркетингової діяльності залізничного транспорту / Т.В. Нескуба // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали 18-ї науково-практичної міжнародної конференції (2-3 червня 2022 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2022. – С. 202-203.
Короткий огляд (реферат): Омніканальний маркетинг — це інтеграція та взаємодія різних маркетингових каналів, які дозволяють забезпечити взаємодію зі споживачами з метою послідовного створення позитивного відношення до підприємства за рахунок складання індивідуального споживчого портрету. Досягнення конкурентних переваг виходить з забезпечення економії часу споживача на прийнятті рішення про покупку, миттєвої реакції сервісу на запит, транзакції та доставки продукції, яка здатна задовольнити виникаючі потреби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11156
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфрастуктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Neskuba.pdf755.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.