Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11272
Назва: Стратегія оптимального використання енергії рекуперативного гальмування в системі електричної тяги
Інші назви: Strategy optimal use of energy of regenerative braking in electric traction network
Автори: Сидоренко, Анатолій Миколайович
Яцько, Сергій Іванович
Ващенко, Ярослав Васильович
Sydorenko, A.
Yatsko, S.
Vashchenko, Y.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Сидоренко А. М. Стратегія оптимального використання енергії рекуперативного гальмування в системі електричної тяги / А. М. Сидоренко, С. І. Яцько, Я. В. Ващенко // Енергоефективність на транспорті : тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції (18-20 листопада 2020 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - С. 48-50.
Короткий огляд (реферат): На даний час основним інструментом скорочення тягових енерговитрат міського та приміського електричного транспорту є запровадження эффективного використання рекуперативного гальмування. За різними підрахунками його без бар’єрне використання, дозволяє досягти економії електроенергії від 15% до 40% загальних витрат на тягу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11272
Розташовується у зібраннях:Енергоефективність на транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sydorenko.pdf611.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.