Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11484
Назва: Теоретичні дослідження деформативності й несучої здатності шпал в тунелі метрополітену
Інші назви: Theoretical studies of the deformability and stress state of sleepers in the subway tunnel
Автори: Фаст, Денис Андрійович
Fast, D. A.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Фаст Д. А. Теоретичні дослідження деформативності й несучої здатності шпал в тунелі метрополітену / Д. А. Фаст // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті. 8-а Міжнародна науково-технічна конференція : тези доповідей. Ч. 1 ( 20-22 листопада 2019 р ). - Харків, 2019. - С. 93-94.
Короткий огляд (реферат): В інженерній практиці часто зустрічаються балки, що лежать на суцільній пружній основі. До таких конструкцій відносяться шпали й рейки залізничної колії. Дерев’яні шпали у тунелі метрополітену омонолічені у колійний бетон та опираються на бетонну основу уздовж 2/3 довжини. Розрахунок даної конструкції будемо виконувати на міцність при роботі шпали на стиск згідно ”Правил розрахунків залізничної колії на міцність і стійкість”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11484
Розташовується у зібраннях:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті. Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fast.pdf269.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.