Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11750
Назва: Удосконалення технології роботи станції в частині покращення організації обслуговування пасажирів
Автори: Пархоменко, Лариса Олексіївна
Грицай, В. О.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Пархоменко Л. О. Удосконалення технології роботи станції в частині покращення організації обслуговування пасажирів / Л. О. Пархоменко, В. О. Грицай // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 31-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 24-26 жовтня, 2018 р.). – 2018. – № 4 (додаток). – С. 80.
Короткий огляд (реферат): Пасажирські станції забезпечують приймання, відправлення і пропуск пасажирських поїздів; на станціях виконуються пасажирські і вантажні операції, розформування і формування поїздів, ремонтується рухомий склад, екіпіруються локомотиви і пасажирські состави. Крупні пасажирські станції є стиковими пунктами залізниць з іншими видами транспорту в єдиній транспортній системі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11750
ISSN: 1681-4886
Розташовується у зібраннях:№ 4 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пархоменко.pdf835.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.