Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСивогракова, Заріна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-11-02T14:56:35Z-
dc.date.available2022-11-02T14:56:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСивогракова З. А. Перцептивні особливості міжособистісної взаємодії в умовах дистанційного навчання / З. А. Сивогракова // Людина, суспільство, комунікативні технології : матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. (21‒22 жовтня 2021 р.). - Харків : ДІСА ПЛЮС, 2021. - С. 137-139.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11884-
dc.description.abstractПроблема особливостей і факторів оптимізації, підвищення ефективності міжсуб’єктної взаємодії, і міжособистісної перцепції зокрема, актуалізувалася зі стрімким переходом освітнього процесу у вищій школі до широкого використання технологій дистанційного навчання (ДН). Разом з визнаними перевагами ДН, серед яких: доступність, можливості вибору індивідуальної траєкторії (як вектору, так ритму і швидкості просування по ній), використання значної інформаційної бази, сприяння розвитку творчого й інтелектуального потенціалу за рахунок самоорганізації та ін., – науковцями визначаються і проблемні, такі, що викликають занепокоєння і тому потребують особливої уваги, аспекти ДН.uk_UA
dc.publisherДІСА ПЛЮСuk_UA
dc.titleПерцептивні особливості міжособистісної взаємодії в умовах дистанційного навчанняuk_UA
Appears in Collections:Людина, суспільство, комунікативні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сивогракова.pdf189.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.