Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11884
Title: Перцептивні особливості міжособистісної взаємодії в умовах дистанційного навчання
Authors: Сивогракова, Заріна Анатоліївна
Issue Date: 2021
Publisher: ДІСА ПЛЮС
Citation: Сивогракова З. А. Перцептивні особливості міжособистісної взаємодії в умовах дистанційного навчання / З. А. Сивогракова // Людина, суспільство, комунікативні технології : матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. (21‒22 жовтня 2021 р.). - Харків : ДІСА ПЛЮС, 2021. - С. 137-139.
Abstract: Проблема особливостей і факторів оптимізації, підвищення ефективності міжсуб’єктної взаємодії, і міжособистісної перцепції зокрема, актуалізувалася зі стрімким переходом освітнього процесу у вищій школі до широкого використання технологій дистанційного навчання (ДН). Разом з визнаними перевагами ДН, серед яких: доступність, можливості вибору індивідуальної траєкторії (як вектору, так ритму і швидкості просування по ній), використання значної інформаційної бази, сприяння розвитку творчого й інтелектуального потенціалу за рахунок самоорганізації та ін., – науковцями визначаються і проблемні, такі, що викликають занепокоєння і тому потребують особливої уваги, аспекти ДН.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11884
Appears in Collections:Людина, суспільство, комунікативні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сивогракова.pdf189.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.