Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11884
Назва: | Перцептивні особливості міжособистісної взаємодії в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Сивогракова, Заріна Анатоліївна |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ДІСА ПЛЮС |
Бібліографічний опис: | Сивогракова З. А. Перцептивні особливості міжособистісної взаємодії в умовах дистанційного навчання / З. А. Сивогракова // Людина, суспільство, комунікативні технології : матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. (21‒22 жовтня 2021 р.). - Харків : ДІСА ПЛЮС, 2021. - С. 137-139. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема особливостей і факторів оптимізації, підвищення ефективності міжсуб’єктної взаємодії, і міжособистісної перцепції зокрема, актуалізувалася зі стрімким переходом освітнього процесу у вищій школі до широкого використання технологій дистанційного навчання (ДН). Разом з визнаними перевагами ДН, серед яких: доступність, можливості вибору індивідуальної траєкторії (як вектору, так ритму і швидкості просування по ній), використання значної інформаційної бази, сприяння розвитку творчого й інтелектуального потенціалу за рахунок самоорганізації та ін., – науковцями визначаються і проблемні, такі, що викликають занепокоєння і тому потребують особливої уваги, аспекти ДН. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11884 |
Розташовується у зібраннях: | Людина, суспільство, комунікативні технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сивогракова.pdf | 189.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.