Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11884
Назва: Перцептивні особливості міжособистісної взаємодії в умовах дистанційного навчання
Автори: Сивогракова, Заріна Анатоліївна
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДІСА ПЛЮС
Бібліографічний опис: Сивогракова З. А. Перцептивні особливості міжособистісної взаємодії в умовах дистанційного навчання / З. А. Сивогракова // Людина, суспільство, комунікативні технології : матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. (21‒22 жовтня 2021 р.). - Харків : ДІСА ПЛЮС, 2021. - С. 137-139.
Короткий огляд (реферат): Проблема особливостей і факторів оптимізації, підвищення ефективності міжсуб’єктної взаємодії, і міжособистісної перцепції зокрема, актуалізувалася зі стрімким переходом освітнього процесу у вищій школі до широкого використання технологій дистанційного навчання (ДН). Разом з визнаними перевагами ДН, серед яких: доступність, можливості вибору індивідуальної траєкторії (як вектору, так ритму і швидкості просування по ній), використання значної інформаційної бази, сприяння розвитку творчого й інтелектуального потенціалу за рахунок самоорганізації та ін., – науковцями визначаються і проблемні, такі, що викликають занепокоєння і тому потребують особливої уваги, аспекти ДН.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11884
Розташовується у зібраннях:Людина, суспільство, комунікативні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сивогракова.pdf189.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.