Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12303
Title: Особливості механізму управління маркетинговою діяльністю на транспорті
Other Titles: Features of the marketing activities management mechanism
Authors: Громова, Олена Володимирівна
Білецька, Дар’я Олександрівна
Gromova, O.V.
Biletska, D.O.
Issue Date: 2020
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Громова О.В. Особливості механізму управління маркетинговою діяльністю на транспорті / О.В. Громова, Д.О. Білецька // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали 16-ї науково-практичної міжнародної конференції (4-5 червня 2020 р., м. Харків). – Харків : УкрДУЗТ, 2020. – С. 94-96.
Abstract: Стрімкі зміни у сучасному бізнес-середовищі вимагають від транспортних компаній пошуку нових форм і методів ефективного управління. Особливо актуально це у галузі використання маркетингової діяльності. Процес управління маркетингом на транспорті являє собою систематичну роботу по організації і проведенню маркетингових досліджень транспортного ринку, виявлення існуючого і потенційного попиту на транспортні послуги, створення сприятливих економічних і технічних умов їх реалізації та забезпечення ефективної роботи транспортних підприємств. Основне місце в цій роботі займає процес управління попитом на перевезення, включаючи аналіз, планування, ціноутворення, стимулювання та реалізацію транспортної продукції.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12303
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфрастуктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gromova.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.