Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12303
Назва: Особливості механізму управління маркетинговою діяльністю на транспорті
Інші назви: Features of the marketing activities management mechanism
Автори: Громова, Олена Володимирівна
Білецька, Дар’я Олександрівна
Gromova, O.V.
Biletska, D.O.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Громова О.В. Особливості механізму управління маркетинговою діяльністю на транспорті / О.В. Громова, Д.О. Білецька // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали 16-ї науково-практичної міжнародної конференції (4-5 червня 2020 р., м. Харків). – Харків : УкрДУЗТ, 2020. – С. 94-96.
Короткий огляд (реферат): Стрімкі зміни у сучасному бізнес-середовищі вимагають від транспортних компаній пошуку нових форм і методів ефективного управління. Особливо актуально це у галузі використання маркетингової діяльності. Процес управління маркетингом на транспорті являє собою систематичну роботу по організації і проведенню маркетингових досліджень транспортного ринку, виявлення існуючого і потенційного попиту на транспортні послуги, створення сприятливих економічних і технічних умов їх реалізації та забезпечення ефективної роботи транспортних підприємств. Основне місце в цій роботі займає процес управління попитом на перевезення, включаючи аналіз, планування, ціноутворення, стимулювання та реалізацію транспортної продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12303
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфрастуктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gromova.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.