Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/123
Назва: Оцінка надійності протиугінних систем підрейкової основи з використанням математичного моделювання
Інші назви: Estimation of reliability of protiouginnih systems of subrail basis with the use of mathematical design
Автори: Бугаєць, Наталія Володимирівна
Пліс, Павло Васильович
Нікішин, Володимир Олександрович
Bugaec, Natalya Vladimirovna
Plis, Pavlo Vasiljovich
Nikishin, Vladimir Alexandrovich
Ключові слова: протиугінні системи
підрейкові опори
математичне моделювання
вузли скріплень
вертикальне навантаження
protivougonnie systems
subrail supports
mathematical design
knots of clamping
vertical loading
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бугаєць Н. В. Оцінка надійності протиугінних систем підрейкової основи з використанням математичного моделювання / Н. В. Бугаєць, П. В. Пліс, В. О. Нікішин // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Випуск 169. - С. 198-204.
Короткий огляд (реферат): UA: Для опору рейок подовжнім переміщенням відносно підрейкових опор, тобто для запобігання їх угону на магістральних залізницях широко використовуються «протиугінні системи», які являють собою сукупність вузлів проміжних скріплень. Розглянута логічна схема для розрахунку надійності протиугінної системи і виконаний аналіз її відмов при будь-якому стані протиугінної системи.
EN: In work the questions of remontoprigodnosti are examined, longevity and safety of work of constructions at the calculation modes of exploitation, to provide their normal functioning. For terms, that are examined, reliability of the protivougonnoy system in the flow of time of its exploitation is determined taking into account probability of faultless work of the system during a certain period, taking into account the normative value and probability of safe work. To characterize every knot of the intermediate clamping of mogna by the size of longitudinal communication of rail with a railroad tie. The size of longitudinal force of pressure of rail on the knot of clamping, by chance changing in the process of work, can attain a critical mark, which the refusal of knot of clamping can happen at. At the refusal of some knots of clamping the protiugonnaya system remains capable of working, because in her there are surplus elements. For resistance of rails to the longitudinal moving, in relation to subrail supports, that is for prevention of their driving away, on the main ferrous road the «protivougonnie systems» which are the aggregate of knots of the intermediate clamping are widely used. In work a logical chart is considered for the calculation of reliability of the protivougonnih systems and the analysis of their refusals at any state of the protivougonnoy system is executed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/123
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 169

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bugaec.pdf159.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.