Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12500
Title: Розроблення заходів щодо підвищення якості надання послуг клієнту- пасажиру
Other Titles: Development of measures to improve the quality of customer service to passengers
Authors: Калашнікова, Тетяна Юріївна
Калайда, Є. В.
Остапенко, Н. M.
Хорошко, О. В.
Kalashnikova, T. Y.
Kalayda, E. V.
Ostapenko, N. M.
Horoshko, O. V.
Issue Date: 2017
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Розроблення заходів щодо підвищення якості надання послуг клієнту- пасажиру / Т. Ю. Калашнікова, Є. В. Калайда, Н. M. Остапенко, О. В. Хорошко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту : тези доповідей 79-ої міжнар. наук.-техн. конф. «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті» (м. Харків, 25-27 квітня 2017 р.). – 2017. – Випуск 169 (додаток). – С. 160-161.
Abstract: Пасажирські перевезення, у тому числі і приміські, за наявних умов їх організації стають все менш рентабельними. Особливу роль відіграє наявність конкурентного виду транспорту – автомобільного, який зосереджує на собі значну частку пасажиропотоку. Коливання пасажиропотоку у часовому та просторовому відношенні диктують додаткові вимоги до перевізного процесу. Таким чином, задля успішного функціонування системи обслуговування є необхідним підвищення якості надання послуг клієнту-пасажиру.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12500
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Appears in Collections:Випуск 169 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalashnikova.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.