Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1275
Назва: Дослідження питомої електричної провідності баластного щебеню
Інші назви: The research of electrical conductivity of ballast breakstone
Автори: Трикоз, Людмила Вікторівна
Багіянц, Ірина Вікторівна
Trykoz, Liudmyla
Bagiyanc, Irina
Ключові слова: щебінь
питома електрична провідність
рейкове коло
breakstone
specific electric conductivity
track circuit
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Трикоз, Л. В. Дослідження питомої електричної провідності баластного щебеню / Л. В. Трикоз, І. В. Багіянц // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 155. - С. 179-184.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглянуто вплив ступеня забрудненості баластного щебеню на величину його питомої електричної провідності. Встановлено, що в залежності від виду покриття на зернинах щебеню ця величина може змінюватися у 3-10 раз. Таке покриття може бути запропоновано для обробки чистого щебеню перед його укладанням у колію під час ремонтів для продовження термінів експлуатації баластного шару, попередження адгезійного забруднення та ліквідації випадків помилкової вільності рейкових кіл.
EN: The article considers the influence of the degree of contamination of the ballast breakstone on the absolute value of its specific electrical conductivity. Types of coatings were analyzed such as: dirt, rosin, varnish, bitumen, bituminous roofing mastic, acrylic primer, silicone. It is found that, depending on the type of coating on the grains of breakstone, the value of its specific electrical conductivity may range in 3-10 times. The greatest effect of lowering the specific electrical conductivity give a rosin-based coating. Such a coating may be asked for handling of the clean breakstone before laying to the railway during repairs. It ensures prolonging the service life of the ballast layer. It will prevent adhesion of pollution and emergence of cases of false employment of track circuits.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1275
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 155

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Trykoz.pdf778.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.