Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13055
Title: Методологічні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту за рахунок управління конкурентними позиціями
Other Titles: Methodological aspects of increasing the competitiveness of railway transport enterprises by account management of competitive positions
Authors: Каличева, Наталія Євгеніївна
Kalicheva, N.E.
Keywords: залізничний транспорт
ринок транспортних послуг
підприємство
конкурентоспроможність
транспортна система
конкурентні позиції
управління
railway transport
transport services market
enterprise
competitiveness
transport system
competitive positions
management
Issue Date: 2017
Publisher: Херсонський державний університет
Citation: Каличева Н.Є. Методологічні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту за рахунок управління конкурентними позиціями / Н.Є. Каличева // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Економічні науки. - 2017. - Випуск 27. Частина 1. - С. 139-142.
Series/Report no.: Економічні науки;
Abstract: UA: Розкрито особливості забезпечення конкурентних позицій підприємств залізничної галузі на вітчизняному та міжнародному ринках транспортних послуг. Визначено, що конкурентоспроможність має вплив на формування ринку країни та є гарантом створення системи виробничих, економічних, техніко-технологічних, логістичних та інших відносин між різними суб’єктами господарювання. Акцентовано увагу на особливостях формування конкурентного середовища підприємств залізничного транспорту залежно від структури ринку. Досліджено, що конкурентоспроможність підприємств залізничного транспорту залежить від вмілого управління їх конкурентними позиціями на ринку транспортних послуг.
EN: The features of ensuring the competitive position of enterprises of the railway industry in the domestic and international markets of transport services are revealed. It has been determined that competitiveness affects the formation of the market of the country and acts as the guarantor of the creation of a system of production, economic, technological and logistic, and other relations between different economic entities. The attention is paid to the peculiarities of the formation of a competitive environment of railway transport enterprises, depending on the structure of the market. It is proved that the competitiveness of railway transport enterprises depends on the skillful management of their competitive positions in the market of transport services.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13055
ISSN: 2307-8030
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalicheva.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.