Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13055
Назва: Методологічні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту за рахунок управління конкурентними позиціями
Інші назви: Methodological aspects of increasing the competitiveness of railway transport enterprises by account management of competitive positions
Автори: Каличева, Наталія Євгеніївна
Kalicheva, N.E.
Ключові слова: залізничний транспорт
ринок транспортних послуг
підприємство
конкурентоспроможність
транспортна система
конкурентні позиції
управління
railway transport
transport services market
enterprise
competitiveness
transport system
competitive positions
management
Дата публікації: 2017
Видавництво: Херсонський державний університет
Бібліографічний опис: Каличева Н.Є. Методологічні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту за рахунок управління конкурентними позиціями / Н.Є. Каличева // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Економічні науки. - 2017. - Випуск 27. Частина 1. - С. 139-142.
Серія/номер: Економічні науки;
Короткий огляд (реферат): UA: Розкрито особливості забезпечення конкурентних позицій підприємств залізничної галузі на вітчизняному та міжнародному ринках транспортних послуг. Визначено, що конкурентоспроможність має вплив на формування ринку країни та є гарантом створення системи виробничих, економічних, техніко-технологічних, логістичних та інших відносин між різними суб’єктами господарювання. Акцентовано увагу на особливостях формування конкурентного середовища підприємств залізничного транспорту залежно від структури ринку. Досліджено, що конкурентоспроможність підприємств залізничного транспорту залежить від вмілого управління їх конкурентними позиціями на ринку транспортних послуг.
EN: The features of ensuring the competitive position of enterprises of the railway industry in the domestic and international markets of transport services are revealed. It has been determined that competitiveness affects the formation of the market of the country and acts as the guarantor of the creation of a system of production, economic, technological and logistic, and other relations between different economic entities. The attention is paid to the peculiarities of the formation of a competitive environment of railway transport enterprises, depending on the structure of the market. It is proved that the competitiveness of railway transport enterprises depends on the skillful management of their competitive positions in the market of transport services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13055
ISSN: 2307-8030
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalicheva.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.