Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13311
Назва: Основні переваги та недоліки лекцій в онлайн-режимі при дуальній формі навчання
Автори: Головко, Олександра Володимирівна
Бутенко, Володимир Михайлович
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Головко О. В. Основні переваги та недоліки лекцій в онлайн-режимі при дуальній формі навчання / О. В. Головко, В. М. Бутенко // Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.-метод. конф. (24–25 листопада 2021 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 56-57.
Короткий огляд (реферат): Як відомо, «дуальна форма здобуття професійної освіти – це спосіб навчання, за яким теоретичний матеріал опановується в закладі з педагогом, а практичне навчання проходить на виробництві», яка стала актуальною в навчальному процесі ЗВО у зв’язку з бажанням покращити практичні знання і навички в студентів. Коли практичне навчання проходить на виробництві, то стає можливим не тільки закріплення теорії на практиці, але саме освоєння практичних навичок в умовах безпосередньої участі у виробничих процесах. Але через все більше скорочення аудиторних годин і збільшення годин на самостійну роботу «потреба в нових підходах до навчання з обмеженням кількості аудиторних занять залишається проблемним питанням», і у зв’язку з карантинними обмеженнями паралельно впроваджується дистанційна форма навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13311
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Головко.pdf1.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.