Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13388
Назва: Особливості реалізації моделі "сендвіч-навчання" (Sandwich education) в європейській системі вищої освіти
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Особливості реалізації моделі "сендвіч-навчання" (Sandwich education) в європейській системі вищої освіти / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба, О. М. Мкртичьян // Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.-метод. конф. (24–25 листопада 2021 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 84-85.
Короткий огляд (реферат): Однією з популярних форм навчання європейських студентів є так зване «сендвіч-навчання» (Sandwich education). Ця концепція навчання заснована на дидактичному методі освітньої концепції і передбачає послідовне чергування індивідуальних та колективних фаз навчання. Загалом фази колективного навчання є пасивними і подібними до класичних лекцій: лектор виступає перед авдиторією, а студенти пасивно слухають.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13388
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf1.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.