Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13388| Назва: | Особливості реалізації моделі "сендвіч-навчання" (Sandwich education) в європейській системі вищої освіти |
| Автори: | Зоріна, Олена Іванівна Нескуба, Тетяна Володимирівна Мкртичьян, Олена Миколаївна |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Зоріна О. І. Особливості реалізації моделі "сендвіч-навчання" (Sandwich education) в європейській системі вищої освіти / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба, О. М. Мкртичьян // Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.-метод. конф. (24–25 листопада 2021 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 84-85. |
| Короткий огляд (реферат): | Однією з популярних форм навчання європейських студентів є так зване «сендвіч-навчання» (Sandwich education). Ця концепція навчання заснована на дидактичному методі освітньої концепції і передбачає послідовне чергування індивідуальних та колективних фаз навчання. Загалом фази колективного навчання є пасивними і подібними до класичних лекцій: лектор виступає перед авдиторією, а студенти пасивно слухають. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13388 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Зоріна.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.