Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13750
Title: Маркетингова сегментація транспортного ринку
Other Titles: Marketing transport market segmentation
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Zorina, O. I.
Keywords: маркетингова сегментація
сегмент транспортного ринку
критерії сегментації вантажовласників
цільова аудиторія
marketing segmentation
segment of transport market
criteria of segmentation of owners of goods
audience having a special purpose
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Citation: Зоріна О. І. Маркетингова сегментація транспортного ринку / О. І. Зоріна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 1(1). - С. 101-103.
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: UA: Проаналізовано основні принципи і особливості проведення маркетингової сегментації транспортного ринку. Визначено профіль вантажовласника. Наведено класифікацію транспортного ринку.
EN: Basic principles and features of conducting of marketing transport market segmentation are analysed. The type of owner of goods is definite. Classification of transport market is resulted.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13750
ISSN: 2304-0920
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zorina.pdf249.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.