Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13750
Назва: Маркетингова сегментація транспортного ринку
Інші назви: Marketing transport market segmentation
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Zorina, O. I.
Ключові слова: маркетингова сегментація
сегмент транспортного ринку
критерії сегментації вантажовласників
цільова аудиторія
marketing segmentation
segment of transport market
criteria of segmentation of owners of goods
audience having a special purpose
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Маркетингова сегментація транспортного ринку / О. І. Зоріна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 1(1). - С. 101-103.
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): UA: Проаналізовано основні принципи і особливості проведення маркетингової сегментації транспортного ринку. Визначено профіль вантажовласника. Наведено класифікацію транспортного ринку.
EN: Basic principles and features of conducting of marketing transport market segmentation are analysed. The type of owner of goods is definite. Classification of transport market is resulted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13750
ISSN: 2304-0920
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zorina.pdf249.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.