Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13763
Title: Застосування маркетингових стратегій позиціонування на залізничному транспорті
Other Titles: Application of marketing strategies of positioning on a railway transport
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Zorina, O.
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський національний аграрний університет імені В. В. Докучаєва
Citation: Зоріна О. І. Застосування маркетингових стратегій позиціонування на залізничному транспорті / О. І. Зоріна // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 7. - С. 21-25.
Series/Report no.: Економічні науки;
Abstract: UA: В роботі розглянуто важливість позиціонування продукції підприємства на ринку за умов конкуренції. Сформульовано позицію щодо залізничних туристичних подорожей на ринку туристичних послуг.
EN: Importance of enterprise products positioning at the market in the conditions of competition is considered. Position of railway tourist trips at the market of tourist services is formulated.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13763
ISSN: 2312-3427 (print)
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zorina.pdf253.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.