Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13943
Title: Аналіз розвитку основних дефектів і теоретичне прогнозування ресурсу рейок в умовах мащення
Other Titles: Development analysis of main defects and theoretical forecast of rail service life in the conditions of lubrication
Authors: Воронін, Сергій Володимирович
Асадов, Башір Сабір Оглу
Стефанов, Володимир Олександрович
Онопрейчук, Дмитро В’ячеславович
Губін, О. О.
Voronin, S.V.
Asadov, B. S.
Stefanov, V.O.
Onopreychuk, D.V.
Gubin, O. O.
Keywords: залізничний транспорт
рейка
вагон
колесо
контакт
навантаження
дефект
боковий знос
ресурс
мащення
railway transport
rail
car
wheel
contact
load
defect
lateral wear
resource
lubrication
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна
Citation: Воронін С. В. Аналіз розвитку основних дефектів і теоретичне прогнозування ресурсу рейок в умовах мащення / С. В. Воронін, Б. С. Асадов, В. О. Стефанов, Д. В. Онопрейчук, О. О. Губін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2020. - № 2. - С. 35-45.
Abstract: UA: Дослідження спрямовано на виявлення закономірностей впливу навантаження на рейку та параметрів двошарового мащення на розвиток основних дефектів рейки, а саме - бокового зносу у кривих ділянках залізничної колії. Методика. Для розподілу основних дефектів рейок використано результати експертних оцінок служби колії Азербайджанської залізниці щодо виміру дефектних параметрів та строків служби рейок за окремими ділянками. Для встановлення закономірностей впливу навантаження та параметрів двошарового мащення на інтенсивність зношування рейок та їх ресурс у кривих використано основні положення механіки контактної взаємодії, трибології та хімотології.
EN: The study is aimed at identifying the patterns of the load influence on the rail and the parameters of the two-layer lubrication on the development of the main rail defects, namely, lateral wear in the curved track sections. Methodology. To establish the distribution of the main rail defects by type and sections of the track, expert estimates of the track service of the Azerbaijan Railway were used with respect to the results of measurements of defective parameters and rail service life on individual sections. To establish the load influence patterns and the parameters of the two-layer lubrication on the intensity of lateral wear of the rails and their service life in the curves, we used the main provisions of the contact interaction mechanics, as well as tribology and chemmotology.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13943
ISSN: 2307–3489 (print); 2307–6666 (online)
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronin.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.