Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13999
Title: Раціоналізація конструкції опорних пристроїв вагонів-цистерн для рідких вантажів
Other Titles: Structure rationalization of tank cars support devices for fluids
Authors: Павлюченков, Михайло Васильович
Pavliuchenkov, M. V.
Keywords: вагони-цистерни
котел
консольний опорний пристрій
вантажопідйомність
підкріплюючий елемент
еквівалентне напруження
функція цілі
узагальнена математична модель
tanks cars
barrel
bracket support structure
vehicle capacity
supporting element
reduced stress
objective function
generic mathematical model
Issue Date: 2014
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна
Citation: Павлюченков М. В. Раціоналізація конструкції опорних пристроїв вагонів-цистерн для рідких вантажів / М. В. Павлюченков // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 1. - С. 151-159.
Abstract: UA: Удосконалення конструкції вагонів-цистерн для перевезення рідких вантажів за рахунок нових технічних рішень консольних опорних пристроїв і зниження їх матеріалоємності. Методика. Для вирішення поставленої задачі виконано дослідження для пошуку оптимальної конструкції опорного пристрою. На першому етапі зроблено патентно-бібліографічний аналіз технічних рішень, виявлено переваги й недоліки конструкцій, а також запропоновано нові їх варіанти, визначена найефективніша з них. На наступному етапі для визначення її оптимальних параметрів складено функцію цілі, введено обмеження; отримано апроксимацію функцій цілі та обмежень у вигляді поліномів. На третьому етапі запропоновано чисельну реалізацію оптимізації функції та визначено оптимальні параметри конструкції графічним методом. Результати методів співпали.
EN: Improvement of fluid tank cars structure due to development of new tank bracket support structures and their materials consumption decrease. Methodology. The investigations to search the optimal design of the support structure were conducted in order to solve such problem. At the first stage patent and bibliographic analysis of technical solutions was done, the advantages and disadvantages were revealed and new design options were proposed, the most efficient design was determined. The next step is objective function making for determining its optimal parameters, imposition of restrictions, acquisition of objective function approximation and restrictions in the form of polynomials. At the third stage numerical implementation of function optimization was proposed, optimal design parameters were determined with graphical method. Results methods have coincided.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13999
ISSN: 2307–3489 (print); 2307–6666 (online)
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павлюченков.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.