Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14091
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтонова, Вікторія Федорівна-
dc.date.accessioned2023-03-16T14:19:53Z-
dc.date.available2023-03-16T14:19:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАнтонова В. Ф. Об’єктивне оцінювання результатів навчання як запорука академічної доброчесності / В. Ф. Антонова // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 64-65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14091-
dc.description.abstractОпанування знань – складний процес, який потребує тривалих і наполегливих зусиль. Для цього треба вміти формулювати і чітко висловлювати власні думки. Наявність сформованої мотивації навчання у студентів-філологів відображає якісний показник їхнього фахового зростання. Це є необхідною умовою формування не тільки креативної особистості, але й фахівця, який буде вміти виконувати дослідницьку роботу та впроваджувати інновації у навчальний процес.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleОб’єктивне оцінювання результатів навчання як запорука академічної доброчесностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Антонова.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.