Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14091
Назва: Об’єктивне оцінювання результатів навчання як запорука академічної доброчесності
Автори: Антонова, Вікторія Федорівна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Антонова В. Ф. Об’єктивне оцінювання результатів навчання як запорука академічної доброчесності / В. Ф. Антонова // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 64-65.
Короткий огляд (реферат): Опанування знань – складний процес, який потребує тривалих і наполегливих зусиль. Для цього треба вміти формулювати і чітко висловлювати власні думки. Наявність сформованої мотивації навчання у студентів-філологів відображає якісний показник їхнього фахового зростання. Це є необхідною умовою формування не тільки креативної особистості, але й фахівця, який буде вміти виконувати дослідницьку роботу та впроваджувати інновації у навчальний процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14091
Розташовується у зібраннях:Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антонова.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.