Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14091
Назва: | Об’єктивне оцінювання результатів навчання як запорука академічної доброчесності |
Автори: | Антонова, Вікторія Федорівна |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
Бібліографічний опис: | Антонова В. Ф. Об’єктивне оцінювання результатів навчання як запорука академічної доброчесності / В. Ф. Антонова // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 64-65. |
Короткий огляд (реферат): | Опанування знань – складний процес, який потребує тривалих і наполегливих зусиль. Для цього треба вміти формулювати і чітко висловлювати власні думки. Наявність сформованої мотивації навчання у студентів-філологів відображає якісний показник їхнього фахового зростання. Це є необхідною умовою формування не тільки креативної особистості, але й фахівця, який буде вміти виконувати дослідницьку роботу та впроваджувати інновації у навчальний процес. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14091 |
Розташовується у зібраннях: | Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Антонова.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.