Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14091
Title: | Об’єктивне оцінювання результатів навчання як запорука академічної доброчесності |
Authors: | Антонова, Вікторія Федорівна |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту |
Citation: | Антонова В. Ф. Об’єктивне оцінювання результатів навчання як запорука академічної доброчесності / В. Ф. Антонова // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 64-65. |
Abstract: | Опанування знань – складний процес, який потребує тривалих і наполегливих зусиль. Для цього треба вміти формулювати і чітко висловлювати власні думки. Наявність сформованої мотивації навчання у студентів-філологів відображає якісний показник їхнього фахового зростання. Це є необхідною умовою формування не тільки креативної особистості, але й фахівця, який буде вміти виконувати дослідницьку роботу та впроваджувати інновації у навчальний процес. |
URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14091 |
Appears in Collections: | Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Антонова.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.