Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14153
Title: Об’єктивність оцінювання знань. Психологічні та методичні аспекти
Authors: Чаленко, Олександр Васильович
Казанко, Олександр Віталійович
Issue Date: 2019
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Чаленко О. В. Об’єктивність оцінювання знань. Психологічні та методичні аспекти / О. В. Чаленко, О. В. Казанко // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 119-120.
Abstract: Успішність кожного студента повинна бути оцінена з максимальною точністю й об'єктивністю. Оцінка в очах студента мусить бути справедливою і переконливою. З цією метою необхідно вилучити випадки суб'єктивних помилкових суджень, які перекручують дійсну успішність студента і тим самим знижують виховне значення оцінювання. Суб'єктивне ставлення до студентів може знайти вияв у надмірній суворості або лібералізмі, симпатії чи антипатії.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14153
Appears in Collections:Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чаленко.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.