Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14193
Назва: Побудова моделі оптимізації пропуску поїздів на підходах до сортувальної станції
Інші назви: The model formation of the optimization of trains passing on the sidings to marshalling station
Автори: Лаврухін, Олександр Валерійович
Долгополов, Петро Віталійович
Доценко, Юрій Валерійович
Ключові слова: залізничний вузол
сортувальна станція
підведення поїздів
теорія розкладів
скорочення простоїв
railway hub
marshalling station
siding
scheduling theory
downtime reduction
Дата публікації: 2013
Видавництво: Технологічний центр
Бібліографічний опис: Лаврухін, О. В. Побудова моделі оптимізації пропуску поїздів на підходах до сортувальної станції / О. В. Лаврухін, П. В. Долгополов, Ю. В. Доценко // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2013. - Vol. 4, № 3 (64). - С. 15-17.
Серія/номер: Control systems;
Короткий огляд (реферат): UA: Сформовано математичну модель оптимізації пропуску поїздів на підходах до сортувальної станції на основі математичного апарату теорії розкладів в умовах паралельно-послідовного з′єднання пристроїв обслуговування. Реалізація даної моделі дозволяє визначити оптимальний розклад слідування поїздів з мінімальними затримками при кожному їх неузгодженому підведенні до залізничного вузла.
EN: The mathematical model of the optimization of trains passing sidings to marshalling stations was formed on the basis of the scheduling theory. As the work service devices, the elements of a railway hub are accepted, such as railway ferrying and block stations, stations and station yards. As works, freight, passenger and repair trains are accepted, as well as light-running locomotives, going by the rail access to the marshalling station. The peculiarities of the technology of trains passing on the railway hub elements require parallel-consecutive connection of the service devices. The model allows to determine the optimal schedule of trains with minimum delays at each of their uncoordinated arrival to the railway hub. It considerably reduces unproductive trains downtime - and especially during the condensation of train flows, delay of trains, and railway ferrying stations closing for repair works.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14193
ISSN: 1729-3774 (print); 1729-4061 (online)
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lavrukhin.pdf228.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.