Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14289
Назва: Формування системи управління якістю на залізничному транспорті
Інші назви: Formation of quality management system for railway transport
Автори: Овчиннікова, Вікторія Олексіївна
Скосарєва, М.Ю.
Ovchynnikova, Viкtoria
Skosareva, Marina
Ключові слова: залізничний транспорт
управління
якість
транспортна послуга
процесний підхід
railway transport
management
quality
transport service
process approach
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Овчиннікова В. О. Формування системи управління якістю на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / В. О. Овчиннікова, М. Ю. Скосарєва // Інфраструктура ринку. - 2019. - Вип. 33. - С. 217-221.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті встановлені сучасні тенденції ринку транспортно-логістичних послуг. Визначені проблеми управління якістю і забезпечення на його основі конкурентоспроможності залізничних перевезень як на внутрішньому ринку транспортних послуг, так і на міжнародному. Доведена необхідність формування системи управління якістю для залізничного транспорту. Досліджені базові концептуальні положення менеджменту якості. Визначені особливості процесу управління на залізничному транспорті в умовах цифрової економіки. Удосконалено концептуальні положення формування системи управління якістю залізничного транспорту, що запропоновано ґрунтувати на процесному підході.
EN: The article establishes modern tendencies of the market of transport-logistic services. The problems of quality management and provision on the basis of the competitiveness of railway transportation on both the internal market of transport services and international ones are determined. The necessity of forming a quality management system for railway transport is proved. The basic conceptual provisions of quality management have been investigated, which allowed to identify the main categories related to this system of knowledge. The features of the management process on railway transport in the conditions of the digital economy are determined. It is proved that the following tools should be considered as a basis for the construction of a quality management mechanism for railway transport: standardization and certification of products; internal quality systems; state supervision over observance of standards, norms and rules; internal production and technical quality control. Quality management relies on the use of the following four types of methods: economic organizational and administrative, educational methods and methods of material incentives. The conceptual provisions of the formation of a railway transport quality management system, which is proposed to be based on a process approach, have been improved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14289
ISSN: 2519-2868 (online)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ovchynnikova.pdf151.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.