Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14290
Назва: Ключові аспекти виробничого менеджменту
Інші назви: Key aspects of manufacturing management
Автори: Овчиннікова, Вікторія Олексіївна
Тарасенко, А.О.
Ovchynnikova, Viкtoria
Tarasenko, Anna
Ключові слова: підприємство
менеджмент
виробництво
функціональна стратегія
тактичні функції
стратегічні функції
enterprise
management
production
functional strategy
tactical functions
strategic functions
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Овчиннікова В. О. Ключові аспекти виробничого менеджменту [Електронний ресурс] / В. О. Овчиннікова, А. О. Тарасенко // Інфраструктура ринку. - 2019. - Вип. 33. - С. 241-245.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті під час досліджень встановлено, що подолання наслідків кризових явищ у роботі вітчизняних підприємств і перехід до стійкого зростання потребує істотного переосмислення ключових аспектів виробничого менеджменту. Визначені особливості впровадження виробничого менеджменту. Окреслено перелік питань, які повинен вирішувати виробничий менеджмент під час управління підприємством. Сформовані головні завдання виробничого менеджменту. Доведена необхідність формування виробничої стратегії та визначені основні альтернативні стратегії виробництва: повне задоволення попиту; виробництво продукції з орієнтацією на середньостатистичний попит; виробництво з урахуванням реально наявного мінімального попиту; використання наявного виробничого потенціалу; створення нового виробництва; зміни в технологічному процесі.
EN: In the article during the research it was established that the overcoming of the consequences of crisis phenomena in the work of domestic enterprises and the transition to sustainable growth requires a substantial rethinking of key aspects of production management. The peculiarities of introduction of production management are defined. The list of issues to be addressed by the production management in the management of the enterprise is outlined. The main tasks of production management are formed: constant development and introduction into production of new types of products; systematic reduction of expenses of all kinds for the production of the product; improvement of quality, consumer characteristics while reducing the cost of the product; reducing costs at all stages of the production and sales cycle, while constantly developing new types of products, expanding the range of finished products and changing its range. The necessity of formation of a production strategy, formed on the basis of product strategies and related to decision-making concerning: acquisition or organization of new production, is proved. modernization, reconstruction, technical re-equipment of operating productions; improvement of the structure of the main, auxiliary and service industries, the relationship between them; establishing an effective relationship between the object and the subject of management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14290
ISSN: 2519-2868 (online)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ovchynnikova.pdf149.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.