Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14346
Title: Розробка маркетингових заходів просування продукції підприємства
Other Titles: Development of marketing activities for the promotion of enterprise products
Authors: Дергоусова, Алла Олександрівна
Жила, Ольга Андріївна
Derhousova, Alla
Zhila, Olga
Keywords: маркетингові комунікації
просування
інструменти просування
позиціонування
стратегія розвитку
marketing communications
promotions
promotion tools
positioning
development strategy
Issue Date: 2019
Publisher: Фінансова рада України
Citation: Дергоусова А. О. Розробка маркетингових заходів просування продукції підприємства / А. О. Дергоусова, О. А. Жила // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2019. - № 14(2). - С. 17-20.
Series/Report no.: Економічні науки;
Abstract: UA: У роботі розглянуто основні інструменти політики просування. Досліджено аспекти впливу комунікацій на маркетингову діяльність підприємства. Запропоновано застосування маркетингових заходів просування для підвищення ефективності діяльності підприємства та залучення нових споживачів.
EN: The main tools of the promotion policy are considered in the paper. Aspects of influence of communications on marketing activity of the enterprise are investigated. It is suggested to use marketing promotion measures to increase the efficiency of the enterprise and attract new customers.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14346
ISSN: 2520-2057 (print); 2520-2065 (online)
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derhousova.pdf206.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.