Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14346
Назва: Розробка маркетингових заходів просування продукції підприємства
Інші назви: Development of marketing activities for the promotion of enterprise products
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Жила, Ольга Андріївна
Derhousova, Alla
Zhila, Olga
Ключові слова: маркетингові комунікації
просування
інструменти просування
позиціонування
стратегія розвитку
marketing communications
promotions
promotion tools
positioning
development strategy
Дата публікації: 2019
Видавництво: Фінансова рада України
Бібліографічний опис: Дергоусова А. О. Розробка маркетингових заходів просування продукції підприємства / А. О. Дергоусова, О. А. Жила // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2019. - № 14(2). - С. 17-20.
Серія/номер: Економічні науки;
Короткий огляд (реферат): UA: У роботі розглянуто основні інструменти політики просування. Досліджено аспекти впливу комунікацій на маркетингову діяльність підприємства. Запропоновано застосування маркетингових заходів просування для підвищення ефективності діяльності підприємства та залучення нових споживачів.
EN: The main tools of the promotion policy are considered in the paper. Aspects of influence of communications on marketing activity of the enterprise are investigated. It is suggested to use marketing promotion measures to increase the efficiency of the enterprise and attract new customers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14346
ISSN: 2520-2057 (print); 2520-2065 (online)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derhousova.pdf206.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.