Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15032
Назва: Виявлення причин утворення поверхневих дефектів коліс вагонів, обладнаних композиційними колодками
Інші назви: Identification of the causes of surface defects of wheels of cars equipped with composite pads
Автори: Ловська, Альона
Равлюк, Василь
Lovska, Alyona
Ravlyuk, Vasyl
Ключові слова: вантажний вагон
гальмова колодка
дефекти колеса
міцність колеса
термонапружений стан
freight car
brake pad
wheel defects
wheel strength
thermal stress state
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний університет інфраструктури та технологій
Бібліографічний опис: Ловська А. Виявлення причин утворення поверхневих дефектів коліс вагонів, обладнаних композиційними колодками / А. Ловська, В. Равлюк // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2022. - Вип. 40. - С. 102-120.
Серія/номер: Транспортні системи і технології;
Короткий огляд (реферат): UA: У роботі висвітлено результати аналізу виникнення поверхневих дефектів і несправностей коліс вантажних вагонів, що обумовлені фрикційною взаємодією з композиційними гальмовими колодками. Встановлено, що основний вплив на термомеханічну поведінку коліс вантажних вагонів спричиняють теплові навантаження, що мають місце під час гальмувань. У випадках термічних перевантажень, які виникають в основному в результаті тривалого гальмування, відбувається генерація напружень і деформацій, наслідками яких є поява високотемпературних місцевих дефектів на поверхні кочення коліс вантажних вагонів. Ці дефекти негативно впливають на безпеку руху поїздів і суттєво збільшують експлуатаційні витрати на залізничному транспорті.
EN: The paper presents the results of the analysis of surface defects and faults of freight car wheels caused by frictional interaction with composite brake pads. It is established that the main influence on the thermomechanical behavior of freight car wheels is caused by thermal loads that occur during braking. In cases of thermal overloads, which arise mainly as a result of prolonged braking, the generation of stresses and deformations occurs, the consequences of which are the appearance of high-temperature local defects on the rolling surface of freight car wheels. These defects negatively affect the safety of trains and significantly increase the operating costs of railway transport.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15032
ISSN: 2617-9040 (print)
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovska.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.