Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15108
Title: Напрямки удосконалення системи утримання моторвагонного рухомого складу
Other Titles: Improvement directions of maintenance system of multiple unit
Authors: Крашенінін, Олександр Семенович
Гогаєв, Валерій Артурович
Krashenіnіn, O.S.
Gogaiev, V.A.
Keywords: технічне обслуговування
поточний ремонт
моторвагонний рухомий склад
порівняння технології обслуговування та ремонту
maintenance operation
current repair
multiple unit
comparison of service technology and repair
Issue Date: 2014
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академика В. Лазаряна
Citation: Крашенінін О. С. Напрямки удосконалення системи утримання моторвагонного рухомого складу / О. С. Крашенінін, В. А. Гогаєв // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 4. - С. 119-126.
Abstract: UA: Дана стаття наводить порівняльний теоретичний аналіз систем утримання та ремонту залізничного, автомобільного та авіаційного транспорту. Впровадження нової стратегії щодо ТО й Р рухомого складу дозволить здійснити поступовий перехід від існуючої планово-попереджувальної системи ТО й Р до системи ремонту «за фактичним станом». При цьому можливе максимальне скорочення кількості раптових відмов під час експлуатації шляхом забезпечення високого коефіцієнту експлуатаційної готовності РС (до 0,95). А наведений порівняльний аналіз системи обслуговування й ремонту є підґрунтям доцільності переходу.
EN: This article provides the comparative theoretical analysis, concerning contents and repair system between railway, automobile and by air. Introduction new approaches of the maintenance operation and rolling stocks repair will allow carrying out gradual transition from maintenance operation and repairing existing scheduled preventive system in repair system «on an actual state». Thus it is possible maximum cutting-down of number of sudden refusals in operation, providing high coefficient of operational readiness of a rolling stock (to 0.95). A comparative analysis of the maintenance system and repair is the basis of the transition feasibility.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15108
ISSN: 2307–3489 (print); 2307–6666 (online)
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krashenіnіn.pdf414.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.