Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15113
Назва: Забезпечення ремонтного господарства депо оптимальним розміром запасів
Інші назви: Provision of the maintenance service of the depot with the optimal size of repair stocks
Автори: Крашенінін, Олександр Семенович
Пономаренко, Олена Вячеславівна
Яковлев, Сергій Сергійович
Krasheninin, O.
Ponomarenko, O.
Yakovlev, S.
Ключові слова: оптимальний розмір замовлення
питомі витрати на замовлення
optimum size of the order
unit costs to order
Дата публікації: 2017
Видавництво: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Бібліографічний опис: Крашенінін О. С. Забезпечення ремонтного господарства депо оптимальним розміром запасів / О. С. Крашенінін, О. В. Пономаренко, С. С. Яковлев // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 3. - С. 95-100.
Короткий огляд (реферат): UA: Традиційна система технічного обслуговування (ТО), поточного ремонту (ПР) рухомого складу (РС) передбачає обов’язкове забезпечення ремонтного господарства оборотним запасом вузлів і агрегатів. В сучасних умовах зв'язаний капітал у вигляді запасів економічно не завжди обгрунтований з урахуванням зниження обсягів перевезень і старінням локомотивного та вагонного парку. Відповідно до цього в статті розгядається новий підхід до формування і організації роботи системи забезпечення ремонтного господарства депо. Показано, що вирішення задачі розрахунку оптимального запасу агрегатів необхідно координувати з постачальниками готової продукції.
EN: The traditional system of technical maintenance, current repairs of rolling stock provides for the mandatory provision of the maintenance service with turnover stock of nods and units. In the modern conditions, the linked capital in the form of stocks requires economic justification in terms of reduction in traffic volumes and aging of locomotives and rolling stock. Further operation of the maintenance service can be considered effective when it is based on up-to-date research, and various innovations will be used in business. Analysis of domestic and international experience shows that the most appropriate model is where the primary responsibility for the technical condition of locomotives and cars for the whole life cycle should be borne by the plant.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15113
ISSN: 1998-7927 (print); 2664-6498 (online)
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krasheninin.pdf312.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.