Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15260
Назва: Забезпечення стійкості рухомого складу проти повздовжніх переміщень при перевезенні залізничними поромами при хвилюванні моря
Автори: Візняк, Руслан Іванович
Ловська, Альона Олександрівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Бібліографічний опис: Візняк Р. І. Забезпечення стійкості рухомого складу проти повздовжніх переміщень при перевезенні залізничними поромами при хвилюванні моря / Р. І. Візняк, А. О. Ловська // Інноваційні технології на залізничному транспорті: збірник наукових праць конф., 31 березня - 07 квітня 2014 р. – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2014. – С. 23-24.
Короткий огляд (реферат): З метою забезпечення стійкості вагонів проти зміщення та перекидання відносно палуб залізничних поромів (ЗП) в умовах хвилювання моря відбувається їх закріплення з використанням ланцюгових стяжок з талрепами та упор-домкратами. Щоб уникнути переміщень вагонів відносно рейок під поверхні кочення колісних пар встановлюються гальмові башмаки, а у повздовжньому напрямку крайні в зчепах вагони з'єднуються з тупіковими упорами, які обладнані стандартними автозчепними пристроями. Крім того, для гальмування колісних пар вагонів при перевезенні морем повітряні магістралі вагонів з’єднують з кранами, які розміщені на тупікових упорах. В машинному відділенні знаходиться резервуар зі стисненим повітрям, яке підводиться до кранів. Для регулювання стисненого повітря біля крану машиніста встановлені манометр та редуктор.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15260
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Візняк.pdf1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.