Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1544
Назва: Порушення поздовжнього контакту в зубчастих тягових передачах електропоїздів
Інші назви: Infringement of longitudinal contact in gear traction transfers of electric trains
Автори: Антонович, Артем Олегович
Antonovich, А. О.
Ключові слова: довговічність
контакт
навантаження
підшипник
режим
тягова передача
електродвигун
електропоїзд
контакт
durability
contact
loading
bearing
a mode
traction transfer
the electric motor
an electric train
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Антонович А. О. Порушення поздовжнього контакту в зубчастих тягових передачах електропоїздів / А. О. Антонович // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 158. Т.2. - С. 87-92.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглянуто питання порушення поздовжнього контакту в зубчастих тягових передачах електропоїздів. Визначені основні фактори, які безпосередньо створюють цей дефект. Установлено, що до них належать підвищені навантаження, які прикладаються до тягової передачі, і їхня періодична зміна. Складено розрахункові схеми навантажень у динамічному й статичному режимах. На підставі цього визначено основні параметри, які необхідні для оцінки коефіцієнтів, і розраховано їх значення. Розраховано також критичні кути повороту деталей тягової передачі, на яких відбувається їх підвищений знос у процесі експлуатації.
EN: In article questions of infringement of longitudinal contact in gear traction transfers of electric trains are considered. Major factors which directly create this defect are certain. It is established, that the raised loadings which are put to traction transfer and their periodic changes concern to them. In work settlement schemes of loadings in dynamic and static modes are made. On the basis of this key parameters which are necessary for an estimation of factors are certain and their values are calculated. Critical corners of turn of details of traction transfer on which there is their increased deterioration while in service are calculated also.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1544
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 158. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Antonovich.pdf871.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.