Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15939
Назва: Ігрова домінанта в повісті Оксани Забужко "Казка про калинову сопілку"
Інші назви: Game dominant of the “Tale about pipe of snowball tree” of Oksana Zabushko
Автори: Ситковська, Марина Ігорівна
Sytkovska, M. I.
Ключові слова: постмодернізм
гра
транстекстуальність
бінарна опозиція
гендерне питання
жанрова своєрідність
postmodernism
game
transtextuality
binary opposition
gender question
genre identity
Дата публікації: 2020
Видавництво: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського
Бібліографічний опис: Ситковська М. І. Ігрова домінанта в повісті Оксани Забужко "Казка про калинову сопілку" / М. І. Ситковська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 1(3). - С. 224-228.
Серія/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Короткий огляд (реферат): UA: У статті проаналізовані особливості ігрової домінанти в повісті О. Забужко «Казка про калинову сопілку». Визначена естетична сутність постмодернізму як провідної культурної течії другої половини ХХ століття. Також розглянуто специфіку постмодерністської свідомості. Гра як засіб мислення й модель художнього мистецтва розглядається з позицій універсальної категорії, що визначає вектор ставлення до дійсності й алгоритм створення постмодерністських текстів. Ігрова стихія проявляється на всіх рівнях: гра зі смислом, гра з сюжетом, ідеями, аксіологічними категоріями. Далі в статті розглядаються й аналізуються останні дослідження й публікації, присвячені цій актуальній темі. Розглядається гра у зв’язку з пастишем як засіб захисту людини від хаосу світу, як провідний елемент творчого процесу.
EN: In the article analyzing the features of the game’s dominant in the story of O. Zabuzchko “The tale about pipe of snowball tree”. The aesthetic essence of postmodernism as a leading cultural trend of the second half of the XXth century. The specifies of postmodern consciousness are also examined in some detail. Play аs a means of thinking and a model of artistic art, is inspected from the standpoint of a universal category, which determines the vector of relation to reality and the algorithm for creating postmodern texts. The game elements are manifested at all levels: game with meaning, game with plot, with ideas, with axiological categories. Then the article is discussing and analyzing the latest research and publications on this topic. Play is seen as a means of protecting human from environmental chaos, as a leading element of the creative process. Focuses on shifting emphasis of the readership: the passive observer becomes the active creator of a new reality. Based on material reviewed, the main features of postmodern “playfulness” are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15939
ISSN: 2663-6069 (print); 2663-6077 (online)
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sytkovska.pdf338.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.