Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16339
Назва: Increasing the energy indicators of converters of electric vehicle charging stations
Інші назви: Підвищення енергетичних показників перетворювачів зарядних станцій електромобілів
Автори: Nerubatskyi, Volodymyr Pavlovych
Plakhtii, Olexandr Andriiovych
Hordiienko, Denys Anatoliiovych
Нeрубaцький, Вoлoдимир Пaвлoвич
Плaхтiй, Oлeксaндр Aндрiйoвич
Гoрдiєнкo, Дeнис Aнaтoлiйoвич
Ключові слова: active rectifier
charging station
charging and discharging characteristics
electric vehicle
energy efficiency
lithium-ion battery
активний випрямляч
зарядна станція
зарядно-розрядні характеристики
електромобіль
енергоефективність
літій-іонний накопичувач
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний унiверситет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Nerubatskyi V. P. Increasing the energy indicators of converters of electric vehicle charging stations / V. P. Nerubatskyi, O. A. Plakhtii, D. A. Hordiienko // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2023. - Випуск 204. - С. 124-137.
Короткий огляд (реферат): EN: The article presents the results of the research of semiconductor converters of charging stations for electric vehicles based on lithium-ion cells. Basic energy parameters and charge-discharge characteristics of lithium-ion and lithium-iron-phosphate batteries are given. The topology of the proposed charging station for electric vehicles based on active rectifier circuits is presented. The parameters of the substitution circuits the battery compartment of the Tesla S electric vehicle are described. The method of fast battery charging with constant voltage and constant current is described, which provides a greater number of battery charge-discharge cycles. A simulation model of the proposed charging station structure with an automatic control system in the Matlab program is presented. The efficiency of the proposed charging station system was calculated for different parameters of the charge current and switching frequency. The results of modeling of electromagnetic processes, indicators of electromagnetic compatibility, oscillograms of input and output currents and voltages of the charging station were obtained.
UA: Наведено результати дослідження напівпровідникових перетворювачів зарядних станцій для електромобілів на основі літій-іонних елементів. Представлено базові енергетичні параметри та зарядно-розрядні характеристики літій-іонних та літій-залізофосфатних акумуляторів. Наведено топологію запропонованої зарядної станції для електромобілів на основі схем активного випрямляча. Представлено топологію активного трифазного випрямляча напруги, що має суттєві переваги порівняно з класичними діодними та тиристорними випрямлячами, а саме можливість забезпечення роботи з коефіцієнтом потужності близьким до одиниці, можливість формування синусоїдальної форми струму, який споживається з електричної мережі, можливість забезпечення корекції коефіцієнта потужності. Описано параметри схеми заміщення акумуляторного відсіку електромобіля Tеsla S. Описано метод швидкого заряду батареї постійною напругою і постійним струмом, при якому забезпечується більша кількість циклів заряду-розряду батареї.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16339
ISSN: 1994-7852 (Print); 2413-3795 (Online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 204

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nerubatskyi.pdf844.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.