Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16777
Назва: Раціоналізація спільної роботи залізничних станцій у вузлі
Інші назви: Rationalization of Joint Work of Railways Stations in the Node
Автори: Крячко, Катерина Віталіївна
Шрамко, Анна Миколаївна
Коврига, Владислав Вікторович
Kryachko, Kateryna
Shramko, Anna
Kovriga, Vladislav
Ключові слова: передаточні поїзди
залізничний вузол
залізничні станції
вантажні перевезення
маневрові локомотиви
transfer trains
railway junction
railway stations
freight transport
shunting locomotives
Дата публікації: 2023
Видавництво: Центральноукраїнський національний технічний університет
Бібліографічний опис: Крячко К. В. Раціоналізація спільної роботи залізничних станцій у вузлі / К. В. Крячко, А. М. Шрамко, В. В. Коврига // Центральноукраїнський науковий вісник. Серія : Технічні науки. - 2023. - Вип. 7(1). - С. 10-15.
Серія/номер: Технічні науки;
Короткий огляд (реферат): UA: В даній роботі рекомендуються варіанти оптимального перерозподілу сортувальної і маневрової роботи між сортувальними та вантажними станціями при формуванні передаточних поїздів з можливістю урахування детального підбору окремих груп вагонів на окремі вантажні фронти. Це дає змогу раціонального використання сортувального пристрою та маневрових локомотивів як на технічній, так і на вантажних станціях, а також зменшення тривалості знаходження місцевих вагонів під час здійснення основних технологічних операцій у залізничному вузлі.
EN: In this work the variants of rational technology for the redistribution of the sorting and shunting work between sorting and freight stations in the formation of the gear trains, taking into account possible detailed the selection of individual groups of cars for specific cargo fronts .This gives the possibility of optimal use of screening devices and shunting locomotives as sorting and freight stations, as well as the reduction of the length of time of local cars during the execution of the basic technological operations in the railway node. The studies of the structure of volumes with the processing of coming to the sorting stations, it was found that of the total local traffic volume ranges from 7% to 12% and the accumulation time of trains gear trains – up to 8 hours or more.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16777
ISSN: 2664-262X (print); 2707-9449 (online)
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kryachko.pdf222.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.