Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17430
Title: Аналіз доцільності застосування точкових регуляторів швидкості вагонів на вітчизняних сортувальних гірках
Other Titles: Analysis of the feasibility of using speed setpoint controllers for wagons on domestic sorting humps
Authors: Куценко, Максим Юрійович
Пукас, К. В.
Kutsenko, M. Y.
Pukas, K. V.
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Куценко М. Ю. Аналіз доцільності застосування точкових регуляторів швидкості вагонів на вітчизняних сортувальних гірках / М. Ю. Куценко, К. В. Пукас // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали дев’ятнадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (1-2 червня 2023 р. м. Харків). - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 85-86.
Abstract: На спускній ділянці сортувальної гірки, де відсутні балкові вагонні уповільнювачі, необхідно встановлювати точкові вагонні уповільнювачі (ТВУ), передусім для гальмування відчепів з відмінними ходовими властивостями. Завдання полягає у визначенні оптимальної щільності розташування ТВУ на спускній ділянці сортувальної гірки, щоб вони забезпечували достатнє гальмування всіх відчепів з найкращими ходовими властивостями та зберігали швидкість відчепів на рівні, що відповідає активаційній швидкості ТВУ. Активаційна швидкість ТВУ налаштовується заздалегідь та обмежується діапазоном від 0 до 5 м/с. Для розрахунків приймається відчеп з дуже хорошими ходовими властивостями (ДХ).
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17430
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куценко.pdf7.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.