Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17430
Назва: Аналіз доцільності застосування точкових регуляторів швидкості вагонів на вітчизняних сортувальних гірках
Інші назви: Analysis of the feasibility of using speed setpoint controllers for wagons on domestic sorting humps
Автори: Куценко, Максим Юрійович
Пукас, К. В.
Kutsenko, M. Y.
Pukas, K. V.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Куценко М. Ю. Аналіз доцільності застосування точкових регуляторів швидкості вагонів на вітчизняних сортувальних гірках / М. Ю. Куценко, К. В. Пукас // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали дев’ятнадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (1-2 червня 2023 р. м. Харків). - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 85-86.
Короткий огляд (реферат): На спускній ділянці сортувальної гірки, де відсутні балкові вагонні уповільнювачі, необхідно встановлювати точкові вагонні уповільнювачі (ТВУ), передусім для гальмування відчепів з відмінними ходовими властивостями. Завдання полягає у визначенні оптимальної щільності розташування ТВУ на спускній ділянці сортувальної гірки, щоб вони забезпечували достатнє гальмування всіх відчепів з найкращими ходовими властивостями та зберігали швидкість відчепів на рівні, що відповідає активаційній швидкості ТВУ. Активаційна швидкість ТВУ налаштовується заздалегідь та обмежується діапазоном від 0 до 5 м/с. Для розрахунків приймається відчеп з дуже хорошими ходовими властивостями (ДХ).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17430
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куценко.pdf7.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.