Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1758
Title: Основні підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства
Other Titles: Основные подходы к разработке маркетинговой стратегии предприятия
Main approaches to development of marketing strategy of the enterprise
Authors: Маслова, Валентина Олександрівна
Сапієнко, І. В.
Маслова, В. А.
Сапиенко, И. В.
Maslova, V. О.
Sapienko I.V, I. V.
Keywords: маркетингова діяльність
маркетингова стратегія
поведінка споживачів
поведінка конкурентів
маркетинговая деятельность
маркетинговая стратегия
поведение потребителей
поведение конкурентов
marketing activity
marketing strategy
behavior of consumers
behavior of competitors
Issue Date: 2018
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Маслова В. О. Основні підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства / В. О. Маслова, І. В. Сапієнко // Вісник економіки транспорту та промисловості. - 2018. - № 64. - С. 277-283.
Abstract: UA: У статті розглянуті основні підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства. Результатом використання клієнтоорієнтованого підходу є розробка маркетингової стратегії, спрямованої на максимальне задоволення потреб і бажань споживача. Результатом використання конкурентоорієнтованого підходу є розробка маркетингової стратегії, спрямованої на створення продукції, що відрізняється від продукції конкурента, і формування попиту у споживачів на таку продукцію. Визначено, що ефективність використання того чи іншого підходу до розробки маркетингової стратегії підприємства залежить від масштабів його діяльності і конкурентної позиції в галузі. EN: In article the main approaches to development of the marketing business strategy of the enterprise are considered. The first approach is guided by behavior of the consumer (client), development of the marketing strategy directed to the maximum satisfaction of requirements and desires of the consumer is result of use of such approach. The second approach is guided by behavior of the competitor, development of the marketing strategy directed to creation of production different from production of the competitor, and formation of demand at consumers for such production is result of such approach.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1758
ISSN: 2075-4892
Appears in Collections:№ 64

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maslova.pdf372.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.