Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1758
Назва: Основні підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Main approaches to development of marketing strategy of the enterprise
Автори: Маслова, Валентина Олександрівна
Сапієнко, І. В.
Maslova, V. О.
Sapienko I.V, I. V.
Ключові слова: маркетингова діяльність
маркетингова стратегія
поведінка споживачів
поведінка конкурентів
marketing activity
marketing strategy
behavior of consumers
behavior of competitors
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Маслова, В. О. Основні підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства / В. О. Маслова, І. В. Сапієнко // Вісник економіки транспорту та промисловості. - 2018. - № 64. - С. 277-283.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглянуті основні підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства. Результатом використання клієнтоорієнтованого підходу є розробка маркетингової стратегії, спрямованої на максимальне задоволення потреб і бажань споживача. Результатом використання конкурентоорієнтованого підходу є розробка маркетингової стратегії, спрямованої на створення продукції, що відрізняється від продукції конкурента, і формування попиту у споживачів на таку продукцію. Визначено, що ефективність використання того чи іншого підходу до розробки маркетингової стратегії підприємства залежить від масштабів його діяльності і конкурентної позиції в галузі.
EN: In article the main approaches to development of the marketing business strategy of the enterprise are considered. The first approach is guided by behavior of the consumer (client), development of the marketing strategy directed to the maximum satisfaction of requirements and desires of the consumer is result of use of such approach. The second approach is guided by behavior of the competitor, development of the marketing strategy directed to creation of production different from production of the competitor, and formation of demand at consumers for such production is result of such approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1758
ISSN: 2075-4892 (print); 2413-4892 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 64

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maslova.pdf372.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.