Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1780
Title: Методичні вказівки щодо підготовки та виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетингові дослідження"
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Issue Date: 2019
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Методичні вказівки щодо підготовки та виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетингові дослідження" / укладачі : О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська, Т. В. Нескуба, О. М. Мкртичьян ; кафедра маркетингу. - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - 43 с.
Abstract: Методичні рекомендації підготовлено відповідно до програми з нормативної дисципліни «Маркетингові дослідження», яка входить до обов’язкового переліку курсів навчання студентів спеціальності «Маркетинг». Перехід до ринкової економіки вимагає поліпшення якості підготовки кадрів, здатних до самостійного дослідження ринку і прийняття ефективних управлінських рішень для виходу підприємств із кризового стану і забезпечення прибуткової роботи. На даному етапі розвитку економіки це можливо на основі впровадження концепції маркетингу. Оволодіння системою маркетингу, одним з базових етапів якої є дослідження й аналіз ринку, на якому діє чи збирається діяти організація, дозволяє студентам зрозуміти сутність економічних категорій, навчитися обґрунтовувати прийняті економічні рішення й аналізувати отримані результати. Методичні вказівки призначено для студентів спеціальності 075 «Маркетинг».
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1780
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf947.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.