Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorМкртичьян, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorВолохов, Володимир Анатолійович-
dc.date.accessioned2020-03-05T07:56:19Z-
dc.date.available2020-03-05T07:56:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПрограма, плани практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, контрольних робіт і методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингові інформаційні системи" / укладачі : О. І.Зоріна, О. М. Мкртичьян, В. А. Волохов ; кафедра маркетингу. - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - 33 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1781-
dc.description.abstractІнформація в системі маркетингу має важливе значення, оскільки будь-яка маркетингова діяльність базується на знанні конкретної ринкової ситуації. Такі маркетингові дослідження як вивчення конкурентного попиту на товари, аналіз ринків збуту, облік вимог споживачів і багато інших є перш за все інформаційними. Сучасний економіст-маркетолог повинен знати і вміти використовувати системний підхід до організації отримання, обробки та аналізу маркетингової інформації в процесі вироблення управлінських рішень.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспорту-
dc.titleПрограма, плани практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, контрольних робіт і методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингові інформаційні системи"uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методичні вказівки661.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.