Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1781
Назва: Програма, плани практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, контрольних робіт і методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингові інформаційні системи"
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Волохов, Володимир Анатолійович
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Програма, плани практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, контрольних робіт і методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингові інформаційні системи" / укладачі : О. І.Зоріна, О. М. Мкртичьян, В. А. Волохов ; кафедра маркетингу. - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - 33 с.
Короткий огляд (реферат): Інформація в системі маркетингу має важливе значення, оскільки будь-яка маркетингова діяльність базується на знанні конкретної ринкової ситуації. Такі маркетингові дослідження як вивчення конкурентного попиту на товари, аналіз ринків збуту, облік вимог споживачів і багато інших є перш за все інформаційними. Сучасний економіст-маркетолог повинен знати і вміти використовувати системний підхід до організації отримання, обробки та аналізу маркетингової інформації в процесі вироблення управлінських рішень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1781
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки661.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.