Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1781
Title: Програма, плани практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, контрольних робіт і методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингові інформаційні системи"
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Волохов, Володимир Анатолійович
Issue Date: 2019
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Програма, плани практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, контрольних робіт і методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингові інформаційні системи" / укладачі : О. І.Зоріна, О. М. Мкртичьян, В. А. Волохов ; кафедра маркетингу. - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - 33 с.
Abstract: Інформація в системі маркетингу має важливе значення, оскільки будь-яка маркетингова діяльність базується на знанні конкретної ринкової ситуації. Такі маркетингові дослідження як вивчення конкурентного попиту на товари, аналіз ринків збуту, облік вимог споживачів і багато інших є перш за все інформаційними. Сучасний економіст-маркетолог повинен знати і вміти використовувати системний підхід до організації отримання, обробки та аналізу маркетингової інформації в процесі вироблення управлінських рішень.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1781
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методичні вказівки661.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.