Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛомотько, Денис Вікторович-
dc.contributor.authorКорнійчук, Світлана Геннадіївна-
dc.contributor.authorКравченко, Дарія Михайлівна-
dc.contributor.authorLomotko, Denis-
dc.contributor.authorKorniychuk, Svetlana-
dc.contributor.authorKravchenko, Daria-
dc.date.accessioned2020-03-05T09:20:31Z-
dc.date.available2020-03-05T09:20:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛомотько Д. В. Удосконалення системи управління ланцюгами постачанняна базі стандарту UN/EDIFACT / Д. В. Ломотько, С. Г. Корнійчук, Д. М. Кравченко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 187. - С. 22-29.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1784-
dc.description.abstractUA: Актуальність даної теми полягає у зростаючих вимогах i потребах клієнтів. Процеси глобалізації i все більш сильний тиск з боку ринкових конкурентів схиляють сучасні підприємства до інтеграції в рамках ланцюгів постачання. Таке рішення призводить до більшої спеціалізації в результаті поділу завдань мiж окремими ланками ланцюга, зменшення операційних витрат, розподілу ризику, користі та iнформацiї, пов’язаної зi здійснюваними діями, а також інтеграції дій i результативної кооперації з метою більш досконалого обслуговування кінцевого клієнта i здобуття конкурентної переваги. По мiрi зміни моделі конкурування – з суперництва між поодинокими фірмами до суперництва між цілими ланцюгами поставок – традицiйнi стосунки між постачальниками i споживачами замінює укладання i утримання довгострокових партнерських зв’язків [9]. Саме тому пропонується взяти за основу міжнародний стандартUN / EDIFACT. Запропонований стандарт переважає за межами Північної Америки, ЄС та країнами СНД. EN: The urgency of this topic is in the growing requirements and needs of customers. The processes of globalization and the increasing pressure from market competitors are pushing modern enterprises to integrate within the supply chain. Such a solution leads to greater specialization as a result of the division of tasks between individual members of the chain, reduction of operating costs, risk sharing, benefits and information related to the activities carried out, as well as the integration of actions and productive cooperation in order to better serve the end customer and obtain a competitive advantages. In terms of changing the model of competition - from rivalry between single firms to rivalry between entire supply chains - the traditional relationship between suppliers and consumers replaces the conclusion and maintenance of longterm partnerships. Creating requirements for the information system in order to reduce the uncertainty between the links of the supply chain, namely the right product must be delivered at the right time, in the right place, with the least cost, the required quality, in the right quantity and the right consumer.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectUN/EDIFACTuk_UA
dc.subjectобмінuk_UA
dc.subjectАРМuk_UA
dc.subjectстандартuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectдокументообігuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectUN / EDIFACTuk_UA
dc.subjectexchangeuk_UA
dc.subjectAWPuk_UA
dc.subjectstandarduk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectworkflowuk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.titleУдосконалення системи управління ланцюгами постачанняна базі стандарту UN/EDIFACTuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of automated system of management of supply chains on the base of UN/EDIFACTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 187

Files in This Item:
File SizeFormat 
Lomotko.pdf186.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.